The Lil' Kid
READ!
Having a hard time here :3
Wendy Marcella
HOME ABOUT LINKIES Follow Facebook
Keputusan telah pun keluar!
Sunday 18 November 2012 at 23:11 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum and hello kepada para pembaca sekalian. Seperti yang seluruh Malaysia tahu yang hari ni keputusan UPSR sudah pun di keluarkan. Gementar sangat menunggu keputusan tadi. Saya ambil keputusan dengan Daddy.


Saya sampai sekolah jam 7:30. Hmm, bukan tepat sangat. Mungkin lebih atau kurang. Lepas beberapa jam tunggu, akhirnya datang lah cikgu yang membawa keputusan. Kebetulan anak kepada cikgu tu, Syahiran datang dekat saya & Crystal. Terus dia cakap:-

Syahiran: Memang teruk lah kita!!
Saya: Napa? Siapa dapat 5 A?
Syahiran: Tiada orang dapat 5 A tahun ni. 4 A jak ramai. 4 orang.
Saya & Ithel: Siapa???!!
Syahiran: Khelvy ( Budak terpandai ), kau ( saya ), Ithel dan Fadhilah.
Ithel: Hahhhhh!!!! Tiada 5 A ka???
Syahiran: Hmmm, tiada.


Bila dengar jak Syahiran bagitahu kami macam tuh, terus lebur lah harapan. Turun peluang saya untuk masuk ke Sekolah Menengah Sains.  Tapi, ada cannn lagi bah masuk. Cuma peluang dia tipis lah kan?!


Tapi bagi saya keputusan 4A 1B tu cukup okay.  Dari pada gagal, bagus itu right? Reaksi dari kedua-dua ibu bapa pun, okay jak. Syukur alhamdullillah. Mesti ada hikmah disebalik apa yang terjadi =)

So, malas mau post panjang-panjang. Post ni bukan mahu bermegah-megah tapi itulah hakikatnya. Okay, sampai disini sahaja. Assalamualaikum and farewell readers!

Post a Comment


Older | Newer
The Author
The Lil' Kid


Hello :) Welcome to "The Lil' Kid". This blog was 100% designed by me. Mostly, my updates are about my daily life and sometimes I will share some facts. Can you do me a favor? Can you click the FOLLOW button up there? If you clicked it then I'll click yours. Just tell me on my chatbox so I can click yours. So haters, just press CTRL + W please. Enjoy :)



Followers
They're Awesome!



Blog Archive
Click One :)





Older | Newer