The Lil' Kid
READ!
Having a hard time here :3
Wendy Marcella
HOME ABOUT LINKIES Follow Facebook
Morning is awesome!
Friday 16 November 2012 at 18:38 | 0 Comment [s]


Assalamualaikum and hello visitors. Malas mau speaking awal pagi ni. Lagipun kalau speaking ada broken english buat malu ja kan. Okay, Cantik kan permandangan pagi dekat gambar tu? Saya rasa memang cantik. Itulah anugerah Tuhan yang Dia beri kepada kita. Kita mesti hargainya. Kalau tiada Matahari, we can't afford to live right? 

Pernah dengar huru-hara yang 23-25 Disember ni seluruh dunia akan bergelap? Saya pun tak tahu kalau berita tu betul atau tidak. Kalau betul, tawakal ja lah. Kalau tidak betul, Alhamdullillah. Apa-apa pun, itu cuma ramalan manusia. Kita tidak tahu apa rahsia Tuhan kan? So, kalau betul-betul kita akan bergelap pada 23-25 Disember, duduk dalam rumah saja lah. Jangan keluar rumah. Nanti tidak nampak apa-apa. 

Boleh bayangkan kalau 3 hari kita tidak nampak Matahari? Emm, kalau saya rasa janggal. Sebab seumur hidup saya, kalau bangun pagi mesti nampak Matahari. Kecuali pagi yang hujan lah =) Macam mana dengan mereka yang menanam tumbuh-tumbuhan? Tidak dapat cahaya Matahari selama 3 hari! Matilah tumbuhan tu. Mungkin masa 3 hari nanti para petani akan rugi. Semoga mereka tabah ja lah :)

Tapi, para saintis menyatakan bahawa 23-25 Disember adalah peristiwa yang bersejarah. Sebab, bumi dengan planet yang lain akan berada dalam garisan yang selari dengan Matahari. Hah, diorang cakap yang peristiwa tu bukanlah menandakan bahawa usia Bumi akan tamat. Tapi, kita tidak tahu apa yang terjadi right? 

So, apa-apa pun, this morning is absolutely awesome. Sebab nya, adalah satu. Lain broadband aku kuat kalau pagi. Ahaha, so. This is it. May Allah bless all of you okay. Assalamualaikum and bye visitorsss!




Post a Comment


Older | Newer
The Author
The Lil' Kid


Hello :) Welcome to "The Lil' Kid". This blog was 100% designed by me. Mostly, my updates are about my daily life and sometimes I will share some facts. Can you do me a favor? Can you click the FOLLOW button up there? If you clicked it then I'll click yours. Just tell me on my chatbox so I can click yours. So haters, just press CTRL + W please. Enjoy :)



Followers
They're Awesome!



Blog Archive
Click One :)





Older | Newer