The Lil' Kid
READ!
Having a hard time here :3
Wendy Marcella
HOME ABOUT LINKIES Follow Facebook
21.12.2012
Tuesday 18 December 2012 at 07:43 | 2 Comment [s]



Assalamualaikum and hye :) So, ada benda nak diceritakan. Baru ingat tadi yang ramai yang tertanya-tanya, apa yang special sangat pasal tarikh 21.12.2012 ni? Ada yang cakap bahawa pada tarikh tu nanti dunia AKAN kiamat? Astaghfirullahalazim!! Kiamat itu Allah yang tentukan. Cuma bagi yang pernah tengok filem 2012 tu pasti tau kan?! Bagi yangg tak tau, meh baca!


Tarikh 21.12.2012 tu cuma ramalan dari puak Mayan. Kaum Mayan tu kaum yang ada dekat cerita Apocalypto. Diorang ni terer lah pasal hal2 meramal ni. Majoriti orang Barat sangat taksub dan percaya pada ramalan kaum Mayan ni. Dan kaum Mayan ni ada buat kalender sendiri. Diorang buat kalender tu atas ramalan diorang. Tapi yang peliknya, kalender diorang tu cuma sampai 21.12.2012 sahaja! Apakah maksud nya itu? 

Orang Barat menafsirkan kejadian itu sebagai The End Of The World ataupun kiamat. Tetapi!!!! Kaum Mayan menyatakan bahawa pada 21.12.2012 adalah permulaan hari yang baru. Tapi, cubalah bayangkan kalau ianya betul2 berlaku? Siapalah kita ni, hanya TUHAN sahaja yang tahu.

So, lebih baik kita sama sama kumpul pahala. Kita x tau bila kiamat kan? Lagipun pintu kemaafan akan tertutup 40 hari sebelum kiamat - Uztazah aku cakap - Kalau macam tuh, itu shaja yang aku nak share. Btw, aku tau semua ni sebab aku buat research pasal 21.12.2012. Tetiba keluar info ni. Assalamualaikum and bye :)



Blogger HanaQueen Station said...

kiamat itu rahsia Allah. :)

 
Blogger Miss Wendy said...

Betul :)

 

Post a Comment


Older | Newer
The Author
The Lil' Kid


Hello :) Welcome to "The Lil' Kid". This blog was 100% designed by me. Mostly, my updates are about my daily life and sometimes I will share some facts. Can you do me a favor? Can you click the FOLLOW button up there? If you clicked it then I'll click yours. Just tell me on my chatbox so I can click yours. So haters, just press CTRL + W please. Enjoy :)



Followers
They're Awesome!



Blog Archive
Click One :)





Older | Newer