The Lil' Kid
READ!
Having a hard time here :3
Wendy Marcella
HOME ABOUT LINKIES Follow Facebook
My Friends - PPTM -
Friday 7 December 2012 at 20:57 | 2 Comment [s]

Assalamualaikum and hello readers. Today, I wanna share something about my Girl Guides Association's friends. Selama ni, banyak aktiviti yang kami ikut, guess what? Together-gather lah. Tahun lepas yang pergi berkhemah ialah saya, Crystal and our senior, Azerra. We did a lot of things together. Even though we've been separated, but when it comes lunch time, we ate together.

But now, our senior, Azerra is in Middle school sudah. I don't have her picture actually. Baru-baru ni (   lama sudah ), SK. Pekan Tamparuli mengadakan pesta ria Tunas Puteri. Cikgu pilih saya, Crystal, Nilam, Cheryn, Cassandra, Adellen, Elcy and Maria untuk menjadi peserta. Di bawah ada gambar kami sebelum pergi ke pesta tu :-


Yang  ambil gambar diorang tu saya. So, muka saya tidak nampak. Masa ni kami tunggu cikgu datang ambil. Nama dari kiri ke kanan :- Cheryn, Cassandra, Crystal dan Elcy.


Time ni, kebosanan melanda. Cikgu lambat sampai so, gambar kaki pun cukup lah -Weirdo - Antara kaki yang ada di situ ialah kaki Saya, Crystal, Cassandra and Cheryn.


Gambar ni diambil dalam Van Cikgu Catherina. Diorang dua ni tengah Bluetooth lagu kali ~ Sorrry, gambar warna hitam putih. Saya suka, EPIC --' Gambar di atas tu gambar sii Crystal dengan sii Casey.


Itu sii HIP - HOP Cheryn. Soiii...  Orangnya ganas. Kalau langgar boleh pengsan wohh. Tapi, walaupun ganas, hatinya tetap ada taman. 


Ohoiii, tangan siapa lagi ni? Ohoho, tangan saya lah. rasa sedih bila Van tu start jalan. -KONON- Saya soot sikit, tangan pun mau di gambar --'


Fuiii, cantik ouh saya snap. LOLs, itu sii Casey. Dengan telefon Samsung Corby II warna kuning dia tu. Samat =='

Kesian saya, tiada gambar. Tapi, saya ada gambar diri saya with my sister lepas pulang dari pesta tuhh. Boleh la kan?



Wahahaha, sama lah bha tu kan? CEhh.. My mom is calling for me. - Wait for the next story -










Blogger Wenne William said...

mamy suruh cri uban. wahahaha

 
Blogger Miss Wendy said...

Soiii.

 

Post a Comment


Older | Newer
The Author
The Lil' Kid


Hello :) Welcome to "The Lil' Kid". This blog was 100% designed by me. Mostly, my updates are about my daily life and sometimes I will share some facts. Can you do me a favor? Can you click the FOLLOW button up there? If you clicked it then I'll click yours. Just tell me on my chatbox so I can click yours. So haters, just press CTRL + W please. Enjoy :)



Followers
They're Awesome!



Blog Archive
Click One :)





Older | Newer