The Lil' Kid
READ!
Having a hard time here :3
Wendy Marcella
HOME ABOUT LINKIES Follow Facebook
Pencemaran Alam!
Saturday 22 December 2012 at 02:21 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum dan hye :) Tak berapa nak bermaya la nak buat post. Tetiba ja' pening kepala. Heii, manusia-manusia. Tengoklah dunia kita sekarang ni, penuh dengan debu, sampah-sarap. Lebih-lebih lagi lapisan ozon makin menipis. Eh'eh, bukan tipis dah! Bocor lah!!

Macam ni, tadi mommy suruh pegi kedai dengan adik. SO, pegi lah. Jadi, masa nak menyeberang jalan tu, heiii. Jalan tu pulak sesak. Kalau sesak ja' pun x pa. Ini campur dengan debu dengan keadaan yang sedikit sejuk. Mati wehh tunggu kereta jalan.

Masa nak pulang dari kedai tu, jalan'jalan tepi jalan-raya. Weii, bau mengalahkan skunk tau dok?! Sekali tengok, longkang tu sumbat dengan air yang warna hitam campur pulak dengan pampes'pampes baby! Banyak sampah lah! Ihh, ini yang aku marah dengan penduduk Malaysia ni. X pandai nak buang sampah dalam tong sampah. -SESETANGAH SAHAJA-

Hmmm, geleng punya geleng x sedar kereta makin berkurangan. SO, menyeberang lah. Heh, pening gila coconut aku ni. -Kepala- Eheheh, coconut tu istilah aku bagi kepala. Sampai buat blogskin pun aku buat bahagian header sebagai coconut. Sedap apa kelapa? Huhuh ~

Bila sampai rumah, cuci kaki. Lepas tu, masuk bilik on balik laptop. Uhuhu, aku check blogskin aku. Baru lebih kurang 7 minit aku publishkan blogskin aku tu, dah 14 orang download. Alhamdullillah. Erghh, macam nak muntah aku. Hmm, haus la pulak. Tapi nantilah. Aku nak siapkan post ni dulu!

Okay, sambung. Nampaknya x jadi lah kami nak pulang Christmas. Hmm, kalau balik pun bukan nya berminggu, sebab x lama lagi nak bukak sekolah. Gila nak duduk kampung lama'lama. Huhaii! Tapi rindu jugak lah dengan sepupu. -Tapi x berani tegur-

Nak tau x? Lama gila aku x bukak Face Book aku. Heii, pasal blog ni lah. Asal turn aku main ja' first thing yang aku akan bukak blog aku ni lah. Hehehe, sekaranng malas nak blogwalking. Tulah pasal followers site aku x pandai nak naik. Stay 76 orang ja' kan? Ahahaha, kalau datang mood blogwalking aku hah, hari ni jugak aku dapat follower.

Okay lah, tu ja' yang nak diceritakan. Hope u guys enjoy your day. Tomorrow is Sunday right! Feel free to wake up late. Uhuhuu, jangan ikut perangai kau kay :) Assalamualaikum and bye bye -Lambai'lambai'



Post a Comment


Older | Newer
The Author
The Lil' Kid


Hello :) Welcome to "The Lil' Kid". This blog was 100% designed by me. Mostly, my updates are about my daily life and sometimes I will share some facts. Can you do me a favor? Can you click the FOLLOW button up there? If you clicked it then I'll click yours. Just tell me on my chatbox so I can click yours. So haters, just press CTRL + W please. Enjoy :)



Followers
They're Awesome!



Blog Archive
Click One :)





Older | Newer