The Lil' Kid
READ!
Having a hard time here :3
Wendy Marcella
HOME ABOUT LINKIES Follow Facebook
RANDOM RANDOM RANDOM
Saturday 29 December 2012 at 03:29 | 0 Comment [s]



Tajuk RANDOM RANDOM RANDOM sebab x tau nak letak apa


Assalamualaikum!! Hoii, gila x nak jawab salam? Eh'eh, sorry kalau kasar. Hmm, memandangkan dah 2 hari aku x post apa'apa, so aku nak post pasal keadaan aku sekarang. Para pembaca sekalian, adakah anda sihat atau sakit? Hmm, kalau aku sakit. X lah sakit kronik, cuma pening tambah dengan tekak yang sakit ni. Kalau menelan sakit lah. Mommy aku cakap ianya disebabkan aku nak selesema. Uhuhu!! Whatever, never get cold for this short period anyway!

Okay,  apa perasaan korang kalau korang sakit? Rasa macam nak tidur satu hari pun ada kan?! Hilang selera makan, rasa sejuk, kalau pegang sesuatu mesti tangan terketar'ketar kan? Hah, macam tu lah aku sekarang. Tapi kena kuatkan semangat sebab nak post di blog OREN yang x berapa nak cantik ni. *Batuk* okay, iklan kejap XD

So, iklan tamat. Macam lah ada iklan betul'betul. Merepeks much XD *Gaya sii Nabella* Okay, back to the title. Masalah terbesar aku kalau sakit mesti pasal benda sakit kepala tu. Hek eleh, benda remeh ja' kan tapi jangan pandang rendah, kena pergi klinik! WOhh, aku ni tau nasihatkan orang. Mommy ajak pergi klinik x nak. Ehehe, macam tu lah budak bernama WENDY ni.

Alhamdullillah, setelah aku post entry yang bertajuk ISLAMOPHOBIA, rupanya ada jugak yang x tau. Hmm, viewers dah 34 orang. Kalau x pahamm, orang yang dah baca entry tu dah 34 orang. Cuma yang komen 4 orang termasuk aku. Kehehehe, kalau nak baca jugak, pergi \SINI/. Dah baca? Apa macam? Aku tau semua tu dari WIKIPEDIA.ORG !! Jangan cakap aku x kredit pulak! Memandai ja'!!

Hmm, aku jugak ada publish skin baru. Pink lembut!! Setakat ni dah 43 orang. Ahaha, nak tengok rupanya? Tengok sini;


Skin thumbnail

Interested? Kalau nak download sekaligus nak tengok betul'betul, sila klik \SINI/
Hmm, simple and kemas x? Saya buat blogskin tu tanpa basecode. Saya buat 100% sendiri. Saya ada tengok tuto juga. Tapi sikit lah. 

Apa lagi ehh? Hmm, saya rasa itu sahaja. Kalau ada apa'apa pertanyaan, sila bagitahu saya. Assalamualaikum dan bye bye :)



Post a Comment


Older | Newer
The Author
The Lil' Kid


Hello :) Welcome to "The Lil' Kid". This blog was 100% designed by me. Mostly, my updates are about my daily life and sometimes I will share some facts. Can you do me a favor? Can you click the FOLLOW button up there? If you clicked it then I'll click yours. Just tell me on my chatbox so I can click yours. So haters, just press CTRL + W please. Enjoy :)



Followers
They're Awesome!



Blog Archive
Click One :)





Older | Newer