The Lil' Kid
READ!
Having a hard time here :3
Wendy Marcella
HOME ABOUT LINKIES Follow Facebook
Cantik ka Tidak?
Sunday 30 December 2012 at 05:59 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum! Sebelum korang komen apa'apa, sila jawab salam aku tu dulu. Menjawab salam itu adalah wajib! Okay, dah jawab? Alhamdullillah. Ehemm, korang tengok blogskin aku baru ni? Cantik ka tidak?! Tema nya plain, sebati dengan jiwa saya ni yang tak de corak. Puii, semua pun macam tu kan?

Anyway, cuba korang komen sikit blogskin aku ni. Apa yang kurang, nanti aku perbetulkan. Manatau ada yang korang tak suka, then aku akan ganti. Tapi jangan suruh aku tukar lagu okay! Aku suka lagu tu. Walaupun lagu ni dah dijadikan cover oleh Glee Cast, aku tetap suka. Sebab aku suka GLEE!

Navigation tu gila sikit. Aku ni dah kering idea macam mana nak bagi dia okay. Sekarang aku dah malas, so, nenanti lah aku baguskan. Lagipun kakak aku ni dah jalan dah. Dia nak bawa broadband dengan charger pergi rumah kawan dia. Heiii, dia tu memang, gila tahap babun kalau pasal Internet.


Cuba tengok muka aku masa 11 tahun. Orang cakap muka aku macam orang yang tingkatan. Ye ke? Berlagak --' Cehh, baru 11 tahun dah bergaya tahap gila babun. Anyway, masa tu aku ambil dekat dapur. Uhuhu, pelik tapi itulah yang sebenar-benarnya.

Okay, ini sahaja yang aku dapat tulis. Kakak aku dah menunggu ni. Kalau ada masa saya akan tulis lagi, masa ni EX-CHANGE link belum boleh dibuka. So, bila saya umumkan boleh ex-change then boleh lah tu. Assalamualaikum and bye bye :)




Post a Comment


Older | Newer
The Author
The Lil' Kid


Hello :) Welcome to "The Lil' Kid". This blog was 100% designed by me. Mostly, my updates are about my daily life and sometimes I will share some facts. Can you do me a favor? Can you click the FOLLOW button up there? If you clicked it then I'll click yours. Just tell me on my chatbox so I can click yours. So haters, just press CTRL + W please. Enjoy :)



Followers
They're Awesome!



Blog Archive
Click One :)





Older | Newer