The Lil' Kid
READ!
Having a hard time here :3
Wendy Marcella
HOME ABOUT LINKIES Follow Facebook
Malunya!!!!
Monday 7 January 2013 at 02:53 | 4 Comment [s]




Assalamualaikum, hello, mosyi'mosyi, namaste and bonjour. There's something I want to tell you. Tadi masa dekat sekolah. Masa tu belum masuk kelas lagi, tapi kami dah letak beg dalam kelas. Lepas makan bekal yang mommy bagi, saya pun diam'diam lah. Tetiba perut ni buat hal! Sakit perut --' And aku pun keluar dari kelas tu.

Masa nak sampai dekat kelas sebelah, aku nampak Nabella, then aku pun nak ajak dia teman aku ke tandas sambil peace. Aku x masuk kelas tu. Aku x sedar yang sebelah aku tu ada NAIM! And, lepas aku peace dekat Nabella, tangan aku tersentuh punggung Naim!

Aku pun apa lagi! Lepas sedar aku tersentuh sesuatu, aku pun tengok sebelah. Bila aku tengok, Naim lah pulak. Aku pun cakap "Ehhh, sorry 3X!!" -Sambil buat muka x bersalah- Malu gila aku masa tu. Naim pandang pun macam pelik dah. Dia tengok dengan selamba ja'. Dia x marah. Pelik right?

Lepas aku cakap sorry, aku pun pergi lah dari tempat di mana insiden yang memalukan itu terjadi. Bila sampai bawah tangga, aku x jadi nak ke tandas. Perut tu sembuh balik. Kekekeh, lepas tu aku naik balik tangga. Buat penat ja' kan.

Bila aku naik, Nabella pun pelik lah. Hmm, x kisah --' Okay, lepas aku naik, aku massuk kelas balik. Bila masuk aku duduk balik. Aku pun buat'buat busy. Aku keluarkan buku Sains. Semak jawapan lah katakan. Lepas tu ada Grace datang depan meja aku then tanya pasal kerja rumah Sains. Dia tanya aku dah siap ka x. Aku jawab dah.

Bila masuk kelas, aku x berani langsung nak pandang muka Naim. Insiden tu masih terngiang-ngiang di ingatan. Bila aku pandang belakang, mesti aku akan pandang Naim sama ada dia marah ka x. Ishh, aku ni bodoh sangat lah. Aku bagitau dekat Cassandra pasal kejadian tu. Cassandra gelak sampai nak MAMPOSS lah. Ish, aku nak minta simpati dia gelak kan saya.

Asal aku lalu depan Naim, mesti aku akan tunduk. Malu gila woii! Kenapa lah kejadian tu berlaku?! Kenapa lah aku keluar dri kelas masa tu?! Kalau semua tu x terjadi, mesti kejadian tu x akan terjadi jugak right? But what can I do? Just keep on silent lehh --'

Saya rasa itu ja' saya nak bagitau. Malas nak type banyak'banyak. Dah maghrib dah ni. Nak pegi sembahyang dulu. Assalamualaikum and bye'bye *Waves*


Blogger Puan Yaanie said...

Lain kali hati2 baaa.

 
Blogger Miss Wendy said...

Okaylah Kak Yanie. LAin kali hati2. Thanks for the advise --'

 
Anonymous wany said...

haiii...thanks 4 follow..i follow u back...n thanks..kite amik your blogskin.. thanks n i never delete your credit..thanks so much...peace..

 
Blogger Miss Wendy said...

Oh, thanks :)

 

Post a Comment


Older | Newer
The Author
The Lil' Kid


Hello :) Welcome to "The Lil' Kid". This blog was 100% designed by me. Mostly, my updates are about my daily life and sometimes I will share some facts. Can you do me a favor? Can you click the FOLLOW button up there? If you clicked it then I'll click yours. Just tell me on my chatbox so I can click yours. So haters, just press CTRL + W please. Enjoy :)



Followers
They're Awesome!



Blog Archive
Click One :)





Older | Newer